Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад

Др Рајна Драгићевић
Филолошки факултет, Београд
Култура изражавања у настави српског језика

 

Резиме:


У раду се износе забрињавајући резултати истраживања у вези са стањем у настави језичке културе српског језика. Предлажу се нека решења и скреће се пажња на обавезу наставника, аутора уџбеника и састављача планова и програма за српски језик да озбиљније и организованије приступе неговању језичке културе. Наглашава се и утицај неких садржаја из ове области на целокупно школовање ученика.

 

Кључне речи:
српски језик, језички развој, језичка култура, реч, реченица, текст.

 

 

Summary:


This paper presents distrubing results of the research concerning students' knowladge of Serbian language. It is emphasized that more serious consideration should be given to this matter in the process of making curriculum, writing handbooks, and teaching Serbian classes at elementary school level. It is also stressed that consequences of this problem could be far-reaching and have an effect on students' educational experience.
 

Key words:
Serbian language, language development, word, sentence, text.

   
 

Povratak na početnu stranicu