Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад

Мр Горан Зељић
Учитељски факултет, Београд
Садржаји из синтаксе у нижим разредима основне школе

 

Резиме:


У раду се анализирају програмски садржаји из синтаксе у нижим разредима основне школе, а посебно у трећем и четвртом разреду с аспекта повезаности с морфолошким и правописним садржајима. Дат је и посебан осврт на неке новине у презентацији граматичких, а посебно синтаксичких садржаја у новијој уџбеничкој литератури. Истакнуте су и неке карактеристике обрађених синтаксичких јединица које су битне и за презентацију у граматикама и за наставну праксу.

Кључне речи:
синтакса, реченица, реченични члан, уџбеник, функционално знање.

 

 

Summary:


This paper represents the analysis of curricula contents for syntax in lower grades of the primary school, and particularly in the third and fourth grade from the aspect of connection with morphological and written contents. There is a special review on some innovations in presenting grammar, and particularly syntax contents in recent course books. There are some characteristics stressed concerning processed syntax units, which are important, both for presentations in grammar and in teaching praxis.

Key words:
syntax, sentence, sentence article, course book, and functional knowledge

   
 

Povratak na početnu stranicu