Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад


Иновације у настави, XXII, 2009/3, стр. 99-106
UDC 371.26:81’243

др Ана Вујовић
Учитељски факултет, Београд
Евалуација и самоевалуација у настави страног језика

 

Резиме:


Евалуација одувек заузима једно од најважнијих места у свим проучавањима процеса наставе и учења и изазива веома жучне расправе. Овде ћемо покушати да укажемо на основне одлике сумативне, формативне и проспективне евалуације, а затим на неке карактеристике евалуације и самоевалуације у настави страног језика. Самоевалуација углавном мотивише ученике и доводи до нешто бољих резултата у учењу, код ученика ствара осећање одговорности за сопствено учење и напредовање, што од њих ствара аутономније ученике.

Кључне речи:
евалуација, самоевалуација, настава и учење страног језика, одговорност, мотивација

 

Summary:


Evaluation has always had and important place in studying processes of teaching and leaning and this provokes discussions. We are going to try to show the basic features of summary, formative and prospective evaluation, and then to some characteristics of evaluation and self-evaluation in teaching the foreign language. Self-evaluation mainly motivates students and leads to better learning results, and creates the sense of responsibility of students for individual learning and advancement, and this makes autonomous learning.

Key words:
evaluation, self-evaluation, teaching and learning a foreign language, responsibility, motivation

   
 

Povratak na početnu stranicu